Klachtenreglement abcgroep BV.
Om de kwaliteit van de dienstverlening van ABC Groep B.V. te kunnen waarborgen, te bewaken en zo mogelijk te kunnen verbeteren is het volgende reglement opgesteld voor de behandeling en afhandeling van klachten.
Artikel 1. ALGEMENE BEPALINGEN:
1.1 Klacht
In deze regeling wordt verstaan onder een klacht: iedere uiting, schriftelijk of mondeling, waarin een persoon zijn of haar ongenoegen/ontevredenheid uit over de handelingen of juist niet handelen van (één of méér medewerkers van) ABC Groep dan wel één of meer door ABC Groep ingeschakelde derde(n), die in opdracht van ABC Groep werkzaamheden ten behoeve van één of meer klanten van ABC Groep verrichten;
1.2 Directie
Algemeen directeur en evt. aangestelde directieleden van ABC Groep BV;
1.3 ABC Groep
ABC Groep B.V. is gevestigd te Vlaardingen.
Artikel 2. INDIENEN VAN EEN KLACHT:
2.1 Iedere belanghebbende binnen een door ABC Groep uit te voeren trainings- of coachings-activiteit heeft het recht om een klacht in te dienen;
2.2 De klacht kan schriftelijk of mondeling worden ingediend bij de directie van ABC Groep. Bij een mondelinge klacht wordt de melder in de gelegenheid gesteld de klacht middels het klachtenformulier op schrift te stellen. Een schriftelijke klacht wordt gestuurd naar ABC Groep, t.a.v. de directie. Een schriftelijk ontvangen klacht zal schriftelijk worden bevestigd binnen drie werkdagen, met inachtneming van artikel 4;
2.3 Een klacht wordt ondertekend en bevat minimaal:
Artikel 3. GEEN VERPLICHTING TOT AFHANDELING KLACHT
3.1 De ontvangen klacht hoeft niet in behandeling te worden genomen indien:
3.2 Van het niet in behandeling nemen van een klacht wordt de melder en/of de opdrachtgever zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen drie werkdagen na ontvangst van de klacht door de directie schriftelijk en gemotiveerd in kennis gesteld.
Artikel 4. BEHANDELING VAN EEN KLACHT
4.1 De bevoegdheid tot behandeling van een ingediende klacht ligt bij een derde onafhankelijk door de directie vastgesteld persoon.
4.2 Indiener staat vrij om zich te wenden tot een arbeidsdeskundige en/of derde partij.
Artikel 5. ONTVANGSTBEVESTIGING
5.1 Na ontvangst van de klacht zendt de directie binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging aan de melder waar wordt vermeld op welke termijn de klacht wordt behandeld. Schriftelijk binnengekomen klachten worden altijd schriftelijk bevestigd. Bij mondelinge klachten wordt de indiener gevraagd naar de behoefte tot schriftelijke bevestiging.
Een schriftelijke ontvangstbevestiging bevat:
Artikel 6. HOREN VAN DE INDIENER EN DEGENE OP WIE DE KLACHT BETREKKING HEEFT
Artikel 7. AFHANDELING VAN DE KLACHT
7.1 De directie van ABC Groep:
7.2 De klacht wordt schriftelijk afgehandeld. In het schrijven staat een gemotiveerde beoordeling van alle onderdelen van de klacht, evenals van de eventuele maatregelen die naar aanleiding van de bevindingen ondernomen zijn of zullen gaan worden.
Artikel 8. ADMINISTRATIE/ RAPPORTAGE
8.1 Van iedere klacht wordt een apart dossier met een uniek volgnummer aangelegd.
8.2 Er wordt eens per kwartaal verslag gedaan tijdens directieoverleg én werkoverleg van:
Aldus vastgesteld en goedgekeurd te Vlaardingen, d.d. 07-11-2019 door de directie van ABC Groep B.V.
Kantoor:
Stationsplein 45 te Rotterdam
Postadres:
Binnensingel 53
3134 NB Vlaardingen
Bel ons:
+31 6 17 12 55 89
Mail ons:
office@abcgroep.nl
Informatie
Privacyverklaring
Algemene voorwaarden
Klachtenreglement
informatie
Privacyverklaring
Algemene voorwaarden
Klachtenreglement
Certificaten
Erkende jobcoachleverancier
Erkenningskader 2016
Erkend leerbedrijf
Kantoor:
Stationsplein 45 te Rotterdam
Postadres:
Binnensingel 53
3134 NB Vlaardingen
abcgroep B.V.
Binnensingel 53
3134 NB Vlaardingen
informatie
privacyreglement
klachtenreglement
bankgegevens
NL 07 INGB 000 967 06 97
Kamer van Koophandel
763 191 99
certificaten
Erkende jobcoachleverancier
Erkenningskader 2019
Erkend leerbedrijf
Gemaakt met door Schot Marketing & Communicatie
contact
Andrew Marlissa
+31 6 171 25 589
Judith Egbers
+31 6 120 94 984
office@abcgroep.nl
certificaten
Erkende jobcoachleverancier
Erkenningskader 2019
Erkend leerbedrijf
informatie
privacyreglement
klachtenreglement
bankgegevens
NL 07 INGB 000 967 06 97
Kamer van Koophandel
763 191 99
abcgroep B.V.
bezoekadres
Stationsplein 45
3013 AK Rotterdam
postadres
Binnensingel 53
3134 NB Vlaardingen
contact
Andrew Marlissa
andrew@abcgroep.nl
Judith Egbers
judith@abcgroep.nl
office@abcgroep.nl
06 1870 5205
abcgroep B.V.
bezoekadres
Stationsplein 45
3013 AK Rotterdam
postadres
Binnensingel 53
3134 NB Vlaardingen
informatie
privacyreglement
klachtenreglement
bankgegevens
NL 07 INGB 000 967 06 97
Kamer van Koophandel
763 191 99
certificaten
Erkende jobcoachleverancier
Erkenningskader 2019
Erkend leerbedrijf
Gemaakt met door Schot Marketing & Communicatie